Lugu sellest, kuidas proovisin Selveri klienditeenindajat edutada

Ligi 2 kuud tagasi proovisin palka kõrgendada Selveri klienditeenindajal, kellega olin peale tervitamise ja tänamise teinud 3-sekundilisi vestlusi ka Partnerkaardi olemasolust ja tšeki soovimisest. Tegemist on neiuga, kes naeratab nii hommikul kui õhtul, olenemata klientide olemusest, ja on alatasa sõbralik ning tore.

Nimelt nägin oma näoraamatus Selveri parima klienditeenindaja võistlust, mille finaalist ei leidnud aga rõõmsameelset kodu-Selveri teenindajat. Mõtlesin, et mis juhtuks, kui kirjutaksin neile pisikese soovituse eesmärgiga teda edutada, veidi krõbisevat juurde saada või kuidagi teistmoodi ettevõttesiseselt hoogu juurde lükata.

Mõeldud-tehtud. Siin on seesama Selveri sotsiaalmeedia kommentaariumist ja "seinalt" leitav katse teha heategu kellelegi, keda ma isiklikult ei tunne, aga kes on vähese kokkupuutega suutnud väga positiivse mulje jätta:
Täna, ligi 2 kuud hiljem, läksin Selverisse ja küsisin tagasihoidlikult sellesama Triini käest, et kas minu poolt kirjutatu talle midagi juurde ka andis. Tuli välja, et lisaks juhataja suurele kiitmisele andis see kiri talle pääsu üle-eestilisele Selveri klienditeenindajate võistlusele, kuhu esmane konkurss oli tegelikult lõppenud ja kus ta tubli 6nda koha saavutas! Arvestades, et Eestis on üle 40 kaupluse ning klienditeenindajate arv küündib pea 500-ni, on saavutatu väga-väga vinge :)

Olgugi et esialgne mõte jäi täitmata, mõistsin, et ka pealtnäha lihtne tagasiside on väärtuslik ja jääb talle pikaks ajaks meelde, mistõttu tasusid kirja kirjutamiseks kulunud minutid end igati ära!

4 kommentaari:

  1. Sul on meeletult kihvt blogi!

    VastaKustuta
  2. Kirjuta veel. Sinu jutte on nii vahva lugeda.

    VastaKustuta
  3. Hoolimata sellest, et see postitus on tehtud nii ammu, tundsin ka mina kirjelduses oleva teenindaja ära. Avaldan samuti kiitust ja oman suurt rõõmu ikka ja jälle tema meeldiva teenindusega kassasse sattuda :)

    VastaKustuta