Lugu sellest, kuidas Uku proovis Alma reklaamnäoks saada

Järgnev kirjavahetus minu ja piimandusettevõtte Alma turundusdirektori Krista Kalbini vahel on lugu sellest, kuidas pärast meeletu piimajanu rahuldamist tekkis mul mõte, et tahaksin rõõmu jagada ka teistega. Ehk siis postitus, kus kirjeldan oma katset leida kohta Alma pakkidel asetseva lehma kõrval.


Üsna kohe pärast ca kolmanda piimaklaasi lõpetamist kirjutasin Alma brändi eest vastutajale järgneva kirja:
Tere, lugupeetud Krista Kalbin!
Minu nimi on Uku Lilleväli, olen 20-aastane entusiastlik ja rõõmus noormees ning kirjutan teile kirja, mis võib esialgu tunduda veidi harjumatu, ootamatu ja otsekohene, aga oleksin tänulik, kui te selle läbi loeksite ning tagasisidet annaksite. 
Kirjutan teile, sest eile õhtul sain Alma piima juues suure annuse rõõmu osaliseks. Ja seetõttu tekkis mõte - kuna kaamerate ees meeldib mul olla ja nn esinemisgeen on samuti olemas - pakkuda end välja Valio uueks reklaamnäoks. Kindlasti ei soovi ma asendada pakkidel seni poseerinud lehma. Pigem soovin olla see, kes reklaamidel rõõmsa näoga mõnusat ja külma piima lürbib. 
Miks ma just teile kirjutan? Sest Valio kodulehel on teie nime all turundusdirektori nimetus, mistõttu tundutegi te õige inimene, kelle poole oma ideega pöörduda. 
Loodan, et võtate mind natukenegi tõsiselt ja kaalutlete pakkumist, mis küll harjumatu, aga samas üsna huvitav ja hea. 
Kõike head ja mõnusat! 
Uku Lilleväli 
E-mail hea meelega saadetud, jäin vastust ootama. Kohe järgmine päev kirjutatigi mulle vägagi positiivselt järgnevat:
Tere Uku, 
Tänud kirjutamast, Teie ettepanek on tõesti väga vahva ja positiivne :) Ja väga hea meel on kuulda, et meie toodete headus ja kvaliteet on selliseks vahvaks ettepanekuks alust andnud.  
 Hetkel on lugu selline, et Alma brändi ja pakendite suur uuendamine on lõpusirgel ning tulemused poelettidel. Alma brändiuuenduse käigus oleme teinud palju muudatusi ning hoiame neid nüüd mõned aastad kindlasti. Seega kahjuks ei ole ka parima tahtmise juures hetkel reklaamide/pakendite alaseks koostööks.  
Kuid julgus ja originaalsus viivad kahtlemata sihile, säilitage need omadused :)
Kõike head, 
Krista Kalbin
Olgugi et koht Alma pakkidel ilutseva lehma kõrval jäi saamata, on tunne hea, sest vähemalt sai proovitud! Ja kunagi ei tea, mis juhtuda võib. Mõnel ilusamal päeval oleksin sealsamas lehma kõrval ehk piimandusmodellina karjääri teinud! :)

0 kommentaari: