Lugu sellest, kuidas esmakursuslasest sai Tartu Ülikooli töötaja

Elu on ikka huvitav ja ootamatu. Vähemalt kaks nädalat tagasi poleks mul vähimatki aimu olnud, et võin end paar nädalat hiljem leida tegelemast asjadega, mis mul hetkel käsil!

Esiteks kutsuti mind Garage48-l loodud kontaktide poolt kaasa lööma start-up-is, mis õigete sõnumite ja töötavate eripäradega oma valdkonnas kõik hetkel toimiva pahupidi lööb. Toode on innovatiivne, lahendab probleeme ja säästab potentsiaalsetel klientidel nii raha kui aega. Lisaks on turg meeletu, isu asjaga tegeleda suur ja edasine plaan olemas ja selge. Tõsi, kõiksugu detailid ja väiksedki vihjed võtsin pärast lõigu kirjutamist meelega välja, sest miks peaks arengujärgus oleva tootega tekitama poolikuid emotsioone :) Ütleme lihtsalt nii, et lahe!

Teiseks ja võib-olla et hoopis huvitavamaks pöördeks on see, et täpselt 4 päeva eest asusin tööle ei kuhugi mujale kui Eesti tudengite mekasse Tartu Ülikooli. Mina, kes ma olen samas asutuses värske tudengirebane ja tee kõrghariduseni alles algusjärgus, hakkasin töötama kohas, kus ma poleks end lähiaastatel kohe kuidagi ette kujutanud. Nimelt, leidsin ca 2 nädala eest oma meilidest kirja, kus kirjeldati kooli kõrval mulle igati sobivat tööd, mille tegemiseks ei pea kodust väga palju väljumagi. Nii ma kandideerisin ja pärast väikest vestlust ning paaripäevast ooteaega olid uudised head!

Ametinimetus on uhke: teadus- ja innovatsioonipoliitika seire programmi koordinaator, ja ametiliigiks suisa spetsialist! Peamisteks tööülesanneteks uuringute tutvustamise avalikkusele, erinevate programmiga seotud ürituste korraldamine ja veebilehe haldamine, nii et õpingute kõrvalt igati hea kogemus. Nö fun-fact on kindlasti ka see, et kolleegideks on mul mitmed õppejõud, mistõttu hakkan koolis nö topeltrolli mängima!
Sest Käsna Kallele meeldib see, mis ta teeb!

0 kommentaari: